- A A A +
Kinezis to gabinet rehabilitacyjny spełniający oczekiwania najbardziej wymagających pacjentów. Czeka tu na Państwa wspaniale wyposażona w nowoczesny sprzęt rehabilitacyjny placówka, przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W pobliżu niej znajdują się dogodne miejsca parkingowe. Nasi specjaliści reprezentują najwyższą wiedzę, umiejętności i doświadczenie, których zadaniem jest służyć radą, pomocą i troskliwą opieką w trakcie konsultacji i zabiegów.
Nasz personel medyczny zobowiązany jest do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju naukowego, śledzenia na bieżąco postępu wiedzy medycznej.
Stosujemy sprawdzone metody terapii stosowane z powodzeniem na całym świecie.
Zatrudniony w naszej poradni personel posiada międzynarodowe certyfikaty uprawniające do stosowania poszczególnych metod terapeutycznych.
Profesjonalizm naszych fizjoterapeutów sprawi, że zastosowana nowoczesna rehabilitacja przywróci Państwa szybko do zdrowia i pełni sił.
Świadczenia medyczne udzielamy w trybie ambulatoryjnym oraz w domu pacjenta. Miejscem naszej działalności jest Limanowa, ul. Szwedzka 4 (dawny Urząd Pracy).

NZOZ "KINEZIS" wykonuje wszystkie zabiegi dostępne w dziedzinie rehabilitacji.

LECZYMY:
  • bóle kręgosłupa (dyskopatie, zwyrodnienia rwa kulszowa, skolioza),
  • bóle stawów (łokieć, kolano, bark, biodro, nadgarstek, staw skokowy),
  • stany pourazowe (złamania, skręcenia, krwiaki, zwapnienia, zrosty, przykurcze),
  • stany zapalne (ostroga piętowa, halux),
  • stany przeciążeniowe.

USPRAWNIANIE:
  • w schorzeniach neurologicznych (Stwardnienie rozsiane, udar mózgu, dziecięce porażenie mózgowe, choroba Parkinsona, choroba Alzheimera, niedowłady i  porażenia po udarach i urazach mózgu,
  • w schorzeniach ortopedycznych (po endoprotezie biodra, kolana,  artroskopii kolana, złamaniach, wady postawy, skrzywienie kręgosłupa),
  • w chorobach reumatycznych i zwyrodnieniowych.